چاپ روی تخته شاسی
نوشته شده توسط : pari

روش چسباندن عکس روی تخته شاسی

برای چسباندن عکس روی این محصول باید به این نکته توجه داشت که سایز عکس با سایز تخته شاسی مطابقت داشته باشد. برای این کار حتما هنگام خرید، سایزی متناسب را انتخاب کنید تا هم چسباندن ساده‌تر صورت گیرد و هم پس از انجام کار، جلوه بصری مطلوبی حاصل شود. چسباندن عکس بر روی تخته شاسی های کوچک کار نسبتا ساده‌ای است. برای این کار لازم است ابتدا برچسب روی تخته را جدا کنید که بهتر است این کار به سرعت انجام شود. حال عکس مورد نظر را با دقت بر روی آن قرار دهید و کم کم از قسمت پائین رو به بالا آن را بچسبانید. کار چسباندن عکس روی تخته شاسی کاری بسیار ظریف است که دقت بالایی می‌طلبد، چرا که اگر خطایی صورت گیرد، جبران ناپذیر خواهد بود. در واقع چسب روی تخته شاسی به گونه‌ای طراحی شده که فقط یکبار قابل استفاده است و لذا اگر عکس اشتباه چسبانده شود، قابل کندن نیست. کندن عکس از روی تخته شاسی برابر است با خراب شدن عکس و بی استفاده شدن تخته شاسی. با توجه به این موارد اگر برای چسباندن تصاویر بزرگ تبلیغاتی روی تخته شاسی می‌خواهید اقدام کنید، توصیه می‌شود حتما این کار را به فردی ماهر بسپارید تا نتیجه مطلوب بگیرید. چسباندن عکس‌های بزرگ با دقت و ظرافت به مراتب کاری دشوارتر است و زمان و هزینه بیشتری نیز می‌طلبد، از این رو بهتر است برای جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه، کار را به افرادی باتجربه در این زمینه بسپارید.

چاپ عکس روی تخته شاسی

همان‌طور که اشاره کردیم تخته شاسی به عنوان یک وسیله برای نمایش تصاویر کاربرد دارد اما آیا عکس بر روی آن چاپ می‌شود یا باید عکس آماده را روی آن چسباند؟ در پاسخ باید نگاهی به ماهیت تخته شاسی داشته باشیم. تخته شاسی هایی که معمولا از جنس چوب هستند و در ابعاد مستطیل یا مربع طراحی می‌شوند دارای یک رویه هستند که با چسب دو طرفه مخصوص پوشیده شده است. برای الصاق تصاویر بر روی این مدل تخته شاسی باید تصویر با کیفیت بالا ابتدا چاپ شود و سپس بر روی تخته چسبانده شود. اما نمونه دیگری نیز از تخته شاسی وجود دارد که از جنس پلاستیک است و می‌توان به وسیله دستگاه‌های چاپ مجهز بر روی آن انواع تصویر و لوگوهای تبلیغاتی را به شکل مستقیم چاپ کرد.    

قاب فنری چیست؟

در صورتی‌که تمایل داشته باشید یک پوستر یا تصویری چاپ شده در ابعاد مختلف را روی دیوار نصب کنید، قاب فنری می‌تواند به شما در این کار کمک کند. اگر می‌خواهید بدانید قاب فنری از چه اجزایی تشکیل شده باید بگوئیم به طور کلی این وسیله دارای لوله‌های آلومینیومی و گوشه‌های پلاستیکی است. این محصول یکی از محبو‌ترین ابزار در نصب پوستر‌ها و تصاویر به شمار می‌رود که مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است، چرا که این محصول به علت جنس آلومینیومی وزن سبکی دارد؛ همچنین از دیگر دلایل محبوبیت این وسیله را می‌توان نصب ساده و راه انداری آسان آن برشمرد.

استند قاب فنری

یکی از ابزارهای بسیار کاربردی در امر تبلیغاتی که جلوه بصری دارند و در آن‌ها از تصاویر استفاده می‌شود، قاب فنری است که می‌توان آن را بدون ‌محدودیت بر روی هر سطحی نصب کرد. این محصول با قیمت مناسبی در بازار موجود است و لذا می‌توان برای نگه‌داری یا نمایش تصاویر چاپی بدون صرف هزینه‌های گزاف از آن استفاده کرد. این قاب‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که چهار کنج تصویر به فنرهای قابش پانچ می‌شوند. سایز لوله‌های محصول که از آن به عنوان استند استفاده می‌کنند، بدون محدودیت قابل سفارش هستند اما از لحاظ جلوه‌های بصری بهترین سایز برای استفاده از این محصول به منظور نمایش تصویر و یا تبلیغات حداکثر 3 متر است. به عبارت ساده‌تر طول و عرض استند قاب بهتر است از 300 سانتی‌متر فراتر نرود.

بهره‌گیری از قاب فنری برای نصب بنر

بنرها امروزه جزء جدانشدنی از شهر هستند که محتوای آن‌ها معمولا تبلیغاتی است و یا از آن‌ها به منظور اطلاع رسانی استفاده می‌کنند. برای نصب بنر می‌توان به سادگی از قاب فنری بهره گرفت که امکان تعویض را نیز میسر می‌کند. این امر موجب کاهش هزینه نصب بنر می‌گردد. جالب توجه است برای نصب انواع بنر در هر سایز و ابعادی که باشند، می‌توان از قاب فنری استفاده کرد. به این منظور تولیدکنندگان سایزهای مختلفی را برای استفاده از آن طراحی کرده‌اند.

قاب فنری و نصب پوستر

پوسترها زینت بخش مکان‌های عمومی، فضاهای داخلی و بیرونی، گالری‌ها، سطح شهر و… هستند. از پوسترها به عنوان ابزاری برای نمایش تبلیغات و یا جلوه‌های هنری استفاده می‌شود. برای نصب پوستر در مکان‌های مختلف می‌توان از قاب فنری استفاده کرد، چرا که یکی از کاربردهای مهم این وسیله فراهم کردن قابلیت نصب پوستر است. در واقع قاب فنری را می‌توان به عنوان یک استند ظریف و زیبا برای نمایش پوسترهای تبلیغاتی و هنری و… به کار برد و به وسیله آن تغییراتی اساسی در دکوراسیون ایجاد کرد. نصب این محصول به عنوان استند پوستر، هیچ‌گونه محدودیتی نداشته و در هر محیطی قابل نصب است.

طراحی قاب فنری

از این محصول علاوه بر نصب بنر و پوستر برای استندهای نمایشگاهی نیز استفاده می‌کنند. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های قاب فنری سهولت کاربری آن است اما بهتر است به منظور فضای خارجی آن در چاپ، از هر طرف 10 تا 15 میلی‌متر فضای خالی در نظر گرفته شود و اگر رنگ تم تصویر سفید نیست همان رنگ تا انتهای تصویر ادامه داشته باشد. قطر میله محصول معمولا حدود 20 و 10 میلی‌متر باید باشد. روکش قاب‌های فنری از جنس لمینت مات و براق هستند که طبق جلوه مورد نیاز می‌توان بهترین آن‌ها را سفارش داد. مثلا برای امورات تبلیغاتی استندهای ساده و مات مناسبند اما برای تصاویر نمایشی در گالری یا نمایشگاه بهتر است از انواع براق‌تر استفاده شود.

قیمت محصول

قاب فنری به علت سبکی و سطح صافی که دارد، برای برش کاملا مناسب است و بر اساس تصاویر چاپی موجود و ابعادی که دارد قابل برش است. در کنار محصول همواره از پلات لمینت استفاده می‌شود که تنوع طرح و کیفیت بالایی دارد. این محصول به اندازه ابعاد تصویر انعطاف پذیر است و در کنار زیبایی سادگی را نیز به نمایش می‌گذارد که جذابیت خاص و ویژه‌ای دارد. قیمت قاب فنری با توجه به ابعاد آن تعیین می‌شود ولی به طور خلاصه می‌توان این مدل قاب را که به قاب نمایشگاهی نیز معروف است جزو پرطرفدارترین‌ها نام برد، چرا که علاوه بر کارایی مطلوب، قیمت مناسبی نیز دارند. نکته جالب در باب خرید قاب فنری این است که آن‌ها یک‌بار مصرف نیستند. می‌توان تصویر روی شان را که شامل هرگونه پوستر، بنر و… است به آسانی با طرحی جدیدتر جایگزین کرد؛ از این رو هزینه خرید این محصول کاملا مقرون به صرفه تمام خواهد شد.

چاپ-روی-پلکسی-زرد

کاربرد لایت باکس

لایت باکس‌ها کاربردهای زیادی دارند که با توجه به نوع اهداف مد نظر شما به عنوان صاحب کسب و کار، متفاوت هستند : 1- شما می‌توانید برای اهداف تبلیغاتی و به نمایش درآوردن خدمات خود، در مکان‌های عمومی‌تر مانند مراکز تجاری، مراکز فرهنگی، فروشگاه‌ها، فرودگاه‌ها، پارک‌ها، ترمینال‌ها، ایستگاه‌های مترو، نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی و… از جعبه نورانی استفاده کنید. 2- یک جنبه‌ی دیگر استفاده از جعبه نورانی برای اطلاع رسانی به مراجعان و راهنمایی آن‌ها ‌در مراکز آموزشی، فرودگاه‌ها، آژانس‌های مسافرتی، مراکز درمانی و… است. 3- از لایت باکس‌ها در امور طراحی و دکوراسیون داخلی منازل و محیط‌های اداری هم استفاده می‌شود تا فضایی متفاوت و هنری برای بیننده ایجاد شود. مواردی مانند ایجاد سقف مجازی، آسمان مجازی، پارتیشن، تابلوهای تزئینی و… 4- برای معرفی محصول یا خدمات می‌توان از لایت باکس‌ها در مکان‌هایی مانند فروشگاه ها، داروخانه‌ها، دفاتر فروش، مجموعه‌های ورزشی یا آموزشی و کلینیک‌ها هم استفاده کرد تا مراجعان به این شیوه با محصولات و خدمات آن مجموعه بیشتر آشنا شوند. در مجموع می‌توان گفت از تابلو لایت باکس در مراکز خرید، فرودگاه‌ها، منوی رستوران‌ها، منوی کافی شاپ‌ها، نمایشگاه‌های عکس، دفاتر کاری، نمایندگی‌ها، فست فودها، فروشگاه‌ها، ایستگاه‌های مترو، فضاهای باز و بسته شهری، نگارخانه‌ها، صندوق پذیرش داروخانه‌ها، تابلوهای راهنمای اماکن، تابلوهای داخلی شرکت‌ها، بازار موبایل، سالن سینما، آرایشگاه‌های مردانه، سالن زیبایی‌ها، باشگاه‌های ورزشی، مطب پزشکان و هر مکان و فضایی که به تبلیغات و یا اطلاع رسانی احتیاج داشته باشد، می‌توان استفاده کرد.

چرا این روزها از جعبه نورانی استفاده زیادی می‌شود؟

می‌توان گفت این روزها لایت باکس نقش پررنگ و قابل ملاحظه‌ای را در حوزه تبلیغات محیطی و بازاریابی دارد. با شدت یافتن رقابت تبلیغاتی میان کسب و کارها و به‌روز شدن شیوه‌های تبلیغ و اطلاع رسانی، افراد تمایل زیادی به استفاده از تابلوهای نورانی برای تبلیغات و معرفی خدمات و محصولات خود پیدا کرده‌اند تا استفاده از بنرهای تبلیغاتی. اما دلایل این گرایش و استفاده‌ی زیاد از لایت باکس چیست؟ 1- جذابیت بیشتر نسبت به تابلوهای معمولی و بنرها اولین مزیت لایت باکس است. استفاده از یک منبع نوری که از پشت به تصویر تابلو می‌تابد، باعث دیده شدن بهتر تابلو می‌شود و ناخودآگاه نگاه‌ها را روی تابلو جذب و حواس‌ها را بر آن متمرکز می‌کند. 2- استفاده از این نوع تابلوهای تبلیغاتی گسترده است و در هر مکان و برای هر کسب و کاری که نیاز به تبلیغات و دیده شدن داشته باشد، می‌توان از لایت باکس بهره گرفت. 3- عمر این محصول از بنرهای تبلیغاتی بسیار بیشتر است و برای مدت طولانی‌تری می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در حقیقت می‌توان گفت لایت باکس‌ها صرفه‌ی اقتصادی بیشتری دارند. بنرهای تبلیغاتی قابلیت تعویض تصاویر یا اصلاح متن را ندارند، اما شما می‌توانید عکس یا پوستر درون لایت باکس را تغییر داده و مجددا از آن استفاده کنید. مزیت‌های یاد شده کافی هستند تا برندهای زیادی برای معرفی بهتر محصولات خود به سمت استفاده از سازه‌های لایت باکس بروند. یک استفاده‌ی مهم و به‌روز از این سازه این است که می‌توان لوگوی برند یا کسب و کار را روی جعبه نورانی طراحی کرد و آن را در فروشگاه‌های مرتبط قرار داد. در کل می‌توان گفت استفاده از لایت باکس قیمت مناسب‌تری دارد و بیشتر مورد استقبال جامعه قرار گرفته است.

انواع لایت باکس

این سازه‌ی تبلیغاتی در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شود. در مجتمع چاپ هنر نوین شما می‌توانید با توجه به سلیقه، نیاز کاری و محیطی که قصد استفاده از لایت باکس در آن را دارید، مشاوره‌ی رایگان دریافت کرده و یکی از انواع لایت باکس‌ها که برای شما مناسب‌تر است را انتخاب کنید. مدل‌های مختلف این محصول شامل لایت باکس دیواری ثابت و لولایی، لایت باکس آویزی دو طرفه و یک طرفه، لایت باکس ثابت و یا گردان، لایت باکس با نور LED، لایت باکس زمینی ایستاده دو طرفه و یک طرفه،لایت باکس سه وجهی گردان و… می‌شود که هرکدام در نوع خود جلوه‌های نوری و بصری کم‌نظیری را برای شما چه در غرفه‌ نمایشگاهی و چه در مکان کسب و کارتان ایجاد کرده و به جذابیت تبلیغ شما می‌افزایند.

مجتمع چاپ هنر نوین

مجتمع چاپ هنر نوین، سابقه‌ی درخشان و تجربه‌ی کاری بالایی در زمینه‌ی طراحی و ساخت انواع سازه‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و نمایشگاهی دارد. شما عزیزان بعد از دریافت مشاوره‌ی رایگان این مرکز می‌توانید اقدام به سفارش و خرید جعبه نورانی مورد نظر خود کنید و این سازه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت دریافت کنید. مجتمع چاپ هنر نوین، چاپ‌خانه‌ای مجهز به دستگاه‌های پیشرفته‌ی چاپ و کادری مجرب و متعهد دارد. در کارنامه‌ی کاری این مرکز سابقه‌ی همکاری با برندهای معتبری وجود دارد که طراحی و اجرای انواع لایت باکسهای نمایشگاهی و تبلیغاتی را برای آن‌ها برعهده داشته است.




:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: